Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace-ipag.com.ua/jspui/handle/123456789/135
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шкіряк-Ніжник, З.А. | - |
dc.contributor.author | Горбань, Н.Є. | - |
dc.contributor.author | Слободченко, Л.М. | - |
dc.contributor.author | Лапікура, О.В. | - |
dc.contributor.author | Слєпакурова, І.В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-20T12:48:57Z | - |
dc.date.available | 2021-02-20T12:48:57Z | - |
dc.date.issued | 2020-10-27 | - |
dc.identifier.issn | 2411-4944 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace-ipag.com.ua/jspui/handle/123456789/135 | - |
dc.description.abstract | Мета дослідження – проаналізувати вплив стресових ситуацій у сім᾽ї на психоемоційний стан підлітка. Матеріали та методи. Було відібрано 1075 комплектів анкет учасників («Анкета підлітка 15–18 років» та «Анкета матері підлітка 15–18 років»), серед яких при аналізі даних було сформовано дві групи – І групу склали 425 агресивних підлітків, ІІ групу склали 439 неагресивних підлітків, 211 анкет не увійшли у дослідження, зважаючи на відсутність відповідей. При аналізі враховували відмінності в розподілі між агресивною та неагресивною групами під впливом певних факторів. Результати дослідження та їх обговорення. Було проаналізовано наявність зв᾽язку між особливостями сімейних стосунків та рівнем агресії підлітка. Серед підлітків, які віддавали перевагу спілкуванню з батьками та радилися з ними, до І групи потрапили лише 37,8 та 44,8 % опитаних відповідно, тоді як до ІІ групи – 62,2 та 55,2 % відповідно. Із підлітків, які зазнали стресу внаслідок постійних конфліктів із батьками, у І групі опинилися 71,4 %. Відповідно до отриманих даних, конфлікти з батьками чи у сім᾽ї мають більш вагомий вплив на психоемоційний стан підлітка, тоді як втрата роботи одним із батьків (у І групу потрапили 57,1 % із підлітків, які зазнали стресу внаслідок цього), серйозна хвороба в когось із членів сім᾽ї (61,0 % підлітків у І групі), розлучення батьків (62,0 % підлітків у І групі), поява нових батьків (71,8 % підлітків у І групі), смерть когось із родини (55,3 % підлітків у І групі) мають менший вплив. Висновки. Стресові ситуації в родині мають негативний вплив на психоемоційний стан підлітка, тоді як спілкування з батьками має позитивний вплив на рівень агресії. Важливо проводити роботу з батьками щодо роз᾽яснення можливого негативного впливу недооцінки реакцій та переживань підлітком різних сімейних стресових ситуацій. | uk_UA |
dc.publisher | Актуальні питання педіатрії, акушерства та гінекології | uk_UA |
dc.subject | Підлітки; сім᾽я; стрес; психоемоційний стан; сімейні відносини; агресія. | uk_UA |
dc.subject | Teenagers; family; stress; psycho-emotional state; family relationships, aggression. | uk_UA |
dc.title | ВПЛИВ СТРЕСОВИХ СИТУАЦІЙ У СІМ’Ї НА ФОРМУВАННЯ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКА | uk_UA |
dc.title.alternative | THE INFLUENCE OF STRESS SITUATIONS IN THE FAMILY ON THE FORMATION OF ADOLESCENT BEHAVIOR | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Лабораторія мікробіології |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ВПЛИВ СТРЕСОВИХ СИТУАЦІЙ У СІМ’Ї НА ФОРМУВАННЯ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКА.pdf | 416,79 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.